هرم صلح

 

 


 

هرم صلح

 

این هرم غول پیکر که زاییدة فکر و هنر بهترین مهندس معمار بریتانیا «لرد نورمن فاستر» است در وسط جلگة آسیا غریب به نظر می‌رسد. هدف از ساخت این هرم کناره‌گیری از خشونت و متحد ساختن همة ادیان دنیا است. نورمن فاستر می‌گوید در این ساختمان هیچ نماد مشخص دینی به کار نبرده تا و حدت هماهنگ دوبارة ادیان را به وجود آورد. اما این هرم در واقع معبدی برای دین واحد و حقیقی جویندگان علوم مخفی است‌ : پرستش خورشید. گشتی در داخل ساختمان نوعی سفر نمادین و یادآور مسیر هر انسان به سوی روشنایی است. بیایید با هم به این سفر برویم.

 

موقعیت جغرافیایی قزاقستان در حاشیه دریای کاسپین :

 

 

.

 

شکل هرم

 

تازه واردان به این دین هرم را به عنوان نماد آرمانی خط مشی سری و مؤسساتی که به منظور نشر آن تأسیس شده‌اند، پذیرفته‌اند. منلی پی‌هال، آموزش مخفی تمام اعصار.

 

                 

 

 Novus Ordo Seclorum = نظم نوین جهانی

 

همانطور که منلی پی‌هال اظهار می‌کند، هرم نمادی کامل و نمایانگر اسرار تمدن‌های باستانی است. این اسرار که در عین سادگی مفاهیم عمیقی را در برداشته و در مقیاس علوم ماورائی هستند٬ از طرفی دانشی مخصوص روشنفکران و از سوی دیگر باعث سردرگمی تودة مردم می باشند. طبقة ممتاز امروز که تازه  به این دین مخفی روی آورده اند در اصل وارثان این دانش باستانی‌اند و از هرم به عنوان نماد قدرت در جهان امروز استفاده می‌کنند.رأس مجزا و درخشان هرم نشان دهنده ی حقیقت معنوی موجود در جهان و نیز تک تک  انسانهاست . معنی نمادین دیگر مربوط به سرجدا شدة هرم ماهیت ناتمام نظم نوین جهانی است. گفته می‌شود سرجدا شدة هرم بزرگ زمانی در جای خود قرار می‌گیرد که این پروژة باستانی به وقوع بپیوندد. اهرام دیگری نیز در سراسر دنیا وجود دارند که نشان دهندة قدرت نخبگان طبقة حاکم بر تودة مردم هستند.

 

 

 

محل برگزاری مسابقات در ممفیس

 

 

 

هتل لوکسر در لاس وگاس       

 

.

 

 

 هتل رافلز در دوبی

 

.

 

 سالن اپرا (زیرزمین هرم)

 

وقتی وارد طبقة همکف این هرم می‌شوید فضای داخلی تاریک و غار مانند است . اپرای آستانه که در زیرزمین هرم واقع شده٬ میزبان مردم ساده و بی خبر است.

 

 

سال اپرا زیرزمینی

 

.

 

علیرغم تاریکی این طبقه، تصویر بزرگی از خورشید تقریباً تمام سقف را پوشانده است.

 

 .

 

بخش میانی هرم

 

 

دور میز خورشید

 

.

 

درست در بالای سالن فضای مرکزی هرم واقع شده است. این فضا در اصل اتاق‌ گردهمایی و کنفرانس‌های رهبران اتحاد دوبارة ادیان جهان است. دقیقه‌ای تامل کنید و از نماد گرایی در این مکان لذت ببرید! رهبرانی از سراسر دنیا دور یک شمای بزرگ از خورشید گرد هم می‌آیند تا دربارة دربارة از بین بردن اختلافات در عصر نوین پیش‌رو بحث نمایند. نمادگرایی در اینجا خودنمایی می‌کند؛ همة آن ادیان تنها حاصل و فرع ذات اصلی مورد پرستش یعنی همان «خورشید» هستند. این فضا بسیار نورانی‌تر از سالن اپرا و نشانگر پیشرفت به سمت روشنایی است. تصویر خورشید در وسط میزگرد دقیقاً در بالای خورشید روی سقف سالن است. بنابراین در حالی که عموم مردم در تاریکی دنیای مادی سرگرم می‌شوند، روشنفکران درست در بالای سر آنها در حال تفکر برای دستیابی به خداشناسی هستند.

 

                                                        

 

تفکر برای دستیابی به خداشناسی

 

.

 

اگر شما دیگر مقالات این سایت را مطالعه کنید به اهداف «نظم نوین جهانی» پی خواهید برد. یکی از آنها جایگزینی تمام ادیان به وسیلة نوع واحدی از کفرگرایی نوین است. این همان چیزی است که گردهمایی‌ها و جلسات بر آن اساس شکل می‌گیرند. شهر آستانه به درستی یک شهر با «نظم نوین جهانی» است.

 

.

 

رأس هرم

 

 

رأس هرم به معنای واقعی آسمانی است. مدور و تماماً دارای پنجره‌هایی است که رو به تابش نورانی خورشید است. تصاویری از کبوتران سفید در پنجره‌ها جای گرفته‌اند که استعاره‌ای از صلح حاصل از اتحاد دولت‌ها و ادیان جهان در «نظم نوین جهانی» است. رأس هرم تصویر نمایی دستیابی به روشنایی در سطح فردی و جهانی است.

 

به سقف رأس هرم بنگرید :

 

 

خدای خورشید به زیبایی تمام بر روشنفکران می‌تابد.

 

بیایید یکبار دیگر اجزای مختلف هرم را مرور کنیم:

 

- سالن اپرای تاریک در بخش زیرین (برای عموم مردم)

 

- اتاق گردهمایی در بخش میانی (برای نخبگان)

 

- بخش فوقانی خداگونه (به نوعی عرش)

 

این اجزا تصویر فیثاغورثی از دنیا را مجسم می‌کند. اصول فیثاغورث در جوامع مخفی امروز به طور کامل مطالعه می‌شوند :

 

فیثاغورث جهان را به سه بخش تقسیم کرده است که آنها را «جهان متعالی»، «جهان مافوق» و «جهان مادون» می‌نامد.

 

دو دنیای تحتانی در ذات این جهان متعالی نهفته‌اند. «جهان مافوق» منزلگاه جاودانیان است. همچنین این دنیا اقامتگاه صور ازلی یا خاتمان است؛ ذات آنها به هیچ وجه در جنس طبیعت خاکی سهیم نیست، اما آنها که سایة خود را بر فراز جهان مادون گسترده‌اند تنها از طریق آن سایه قابل درک‌اند. دنیای سوم یا جهان مادون منزلگاه مخلوقاتی است که از جنس مادی هستند یا در کار با یا برای موجودات مادی شرکت دارند. پس این جهان منزلگاه بشریت و سلسله‌های پایین‌تر است، آن‌هایی که موقتاً خاکی‌اند اما قادرند به واسطة فلسفه و عقل خود به درجات بالا عروج نمایند. - همان منبع

 

                      

 

  سه بخش هرم  - برای دیدن تصویر دقیق تر کلیک کنید!

 

به عبارت دیگر، این هرم ورای یک جاذبة جهانگردی نمودی از فلسفة جدید است. همانطور که «دان کرویکشانکس» تا حدی مرموزانه در مستند خود می‌گوید، این نمودی از قدرت آینده است.

 

.

 

باتیرک(Bayterek)

 

 


 

 

این بنای یادبود که توسط مهندس معمار برجستة بریتانیا «سر نورمن فاستر» طراحی شده تجسمی از یک افسانة قومی دربارة درخت زندگی اسرارآمیز و یک پرندة خوشبختی است. پرنده که «سامروک» نامیده می‌شود در شکاف میان دو شاخة درخت تخم گذاشت. تخم یا همان کرة طلایی در بالای بنا  یکبار دیگر یادآور خورشید، است.

 

این درخت زندگی نمودی است از دالانی که ارواح از طریق آن دنیای مادی را ترک می کنند و به دنیای ابدی و الهی می‌پیوندند. این مفهوم در اکثر (اگر نگوییم همه) جوامع مخفی به منزلة رجعتگاه است.

 

درون کره طلایی

 

بازدیدکنندگان می‌توانند به بالای برج بروند و نمای بی‌نظیری از شهر نظربایف را مشاهده نمایند. چیزهای عجیب دیگری نیز قابل مشاهده هستند.

 

 

در درون کره ما به یک مورد سوال برانگیز بر می‌خوریم. یک مثلث طلایی با اثر دست رئیس جمهورر نظر بایف در وسط آن. چرا؟ صادقانه بگویم، من نمی‌دانم. فقط می‌توانم بگویم که چیزی شبیه به این را در فیلم Total Recall دیده‌ام.

 

 

شگل انگشتان بصورت باتا (bata)

 

 

این کره توسط نمایندگانی از 17 مذهب دینی امضا شده است. بله، یکبار دیگر، صحبت دربارة متحد ساختن تمام ادیان به شکل یک «نظم نوین جهانی» است.

 

 

 .

 

ستون‌های ماسونی

 

 


 

 

دو ستون و یکی در میان آنها، در فاصله‌ای دورتر. آیا این احتمال وجود دارد که ستون‌ها نمادگرایی ماسونی باشد؟

 

 

بله، ستون‌های طلایی دوقلو یادآور دو ستون ماسونی با نام‌های بوآز و جاشین است. من نمی‌خواهم به نمادگرایی پنهان در این دو ستون بپردازم، اما شاید بتوان تصور نمود که نظربایف «یک ماسون پذیرفته شده است.»

 

 .

 

کاخ ریاست جمهوری

 

 


 

 

کاخ ریاست جمهوری که در قسمت مهم شهر واقع شده در انتهای مسیر تشریفاتی قرار گرفته که با برج با تیرک آغاز می‌شود. یک گنبد بسیار بزرگ بر بام این کاخ قرار دارد که برخلاف برج آلت گونة باتیرک –  نشانگر ماهیت ذکور –  نمایانگر ماهیت تأنیث است . این طرح تقریباً در تمام شهرهای مهم از جمله واشنگتن DC و پاریس مشاهده می‌شود.

 

 

 

 مرکز تفریحی «خان شاطیری» (بزرگترین چادر دنیا)

 

 


 

 

این مکان عجیب نیمه آماده نیز طرحی است از «سرنورمن فاستر» (او تقریباً تمام شهر را طراحی کرده است.) در زیر این چادر،در محوطه‌ای با مساحت بیش از 10 استادیوم فوتبال  یک پارک سرپوشیده با مقیاس شهری، مرکز تفریحی و تجاری با میدان‌ها و خیابانهای سنگفرش شده، یک دریاچة مخصوص قایقرانی، مرکز خرید، زمین گلف کوچک، تفرجگاه ساحلی سرپوشیده خواهد بود. گفته شده است که این ساختمان به تشبیه از خیمة معبد سلیمان ساخته شده است.

 

این پرستشگاه‌های قابل جا به جایی متشکل از چادرها، در دوران انجیلی مورد استفادة یهودیان بوده است. تازه واردان این دین مفهومی اسرارآمیز را به این مسکن‌های باستانی نسبت می‌دهند.

 

.

 

بزودی در آستانه

 

 


 

آستانه هنوز در حال ساخت و ساز است، اما پروژه‌های ساختمانی به غایت مبهوت کننده‌ای در آن وجود دارد که تعدادی از آنها به این قرار است :

 

.

 

بازارهای مرکزی :

 

طراحی شده بدست آشنای قدیمی مان نورمن فاستر - برای دیدن عکس دقیق تر کلیک کنید!

 

 

.

 

برج‌های سرگردان (اسم اصلی و قطعی نیست) - برای دیدن عکس دقیق تر اینجا کلیک کنید!

 

 

استادیوم چشم جهان بین (اسم اصلی و قطعی نیست)

 

 

.

 

نتیجه

 

 


 

همانطور که همة اعضای طبقة ممتاز دنیا در حال فراهم آوردن شرایط لازم برای متحد ساختن جهان و تبدیل آن به یک دولت واحد هستند ، نمادهایی را نیز از قدرت خود در جای جای دنیا پراکنده‌اند.

 

این حقیقت که عامة مردم از معنی واقعی آن ساختمان‌ها اطلاعی ندارند دلیلی برای این امر است که چرا برنامه‌های آنان بدون پرسش و یا توجه پیش می‌روند . اما آن برنامه‌ها برای سالیان سال وجود داشته‌اند. منلی پی هال در سال 1918 می‌نویسد :

 

«زمانی که انبوه مردم حاکمند، جهالت بر بشر حکمرانی می‌کند : زمانی که کلیسا حاکم است خرافات بر بشر حکمرانی می‌کند؛ زمانی که دولت بر مردم حاکم است ترس بر آنان حاکم است. پیش از آنکه مردم بتوانند با هماهنگی و تفاهم با یکدیگر زندگی کنند باید جهل به خرد، خرافات به ایمان روشنگرانه و ترس به عقل تبدیل شود.»

 

  او در ادامه می‌گوید:

 

«دولت کامل در روی زمین باید در نهایت از حکومت الهی که جهان بر اساس آن نظم یافته الگوپذیرد. در آن روز، زمانی که نظم کامل برقرار شود، صلح در جهان گسترده شده و خیر پیروز گردد، مردم دیگر در پی خوشبختی نخواهند بود، چرا که آن را در درون خود خواهند یافت.»

 

به نظر خوب می‌آید، اینطور نیست؟ تنها یک مشکل دارد. زمانی که این اتفاق بیافتد، بیشتر جمعیت جهان کشته خواهند شد.